Sklep internetowy jest dostępny pod adresem sklep.life-plus.pl
Sklep internetowy jest prowadzony przez "LIFE +" Sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach przy ul. Artwińskiego 24/1, 25-734 Kielce, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym w Kielcach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000155128, NIP: 7381932772, REGON: 492893749 (dalej Sprzedawca).
Regulamin zakupów
Sklep internetowy sklep.life-plus.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane przez stronę sklep.life-plus.pl, a także przez telefon (+48) 41 343 71 24.
Wszystkie produkty oferowane w sklepie sklep.life-plus.pl są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
Wszystkie ceny podane na stronach internetowych sklep.life-plus.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Na każdy sprzedany towar wystawiamy rachunek lub fakturę VAT. Od 01.01.2019 nie ma możliwości wystawienia faktury VAT do paragonu, jeżeli podczas składania zamówienia Kupujący nie podał numeru NIP.
Zamówiony towar dostarczamy za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu na stronie Dostawa.
W sytuacji, kiedy występują duże różnice w czasie realizacji lub sposobie pakowania i dostawy poszczególnych towarów, składających się na jedno zamówienie, sklep.life-plus.pl może samodzielnie zdecydować o podziale zamówienia na mniejsze przesyłki. W takim przypadku ogólny koszt dostawy podany Klientowi przy składaniu zamówienia nie ulega zmianie, a jedynie zostaje rozdzielony na poszczególne przesyłki cząstkowe. W przypadku anulowania części zamówienia, korekcie ulegają wyłącznie te koszty dostawy, które zostały przypisane do niedostarczonej lub reklamowanej części zamówienia.
Możliwe są następujące formy płatności:
Przy odbiorze – zapłata gotówką, bądź jeśli firma kurierska posiada czytnik – kartą kurierowi przy odbiorze towaru. W wybranych przypadkach sklep sklep.life-plus.pl zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji telefonicznej tego typu zamówień.
Przelewem – forma płatności dla Klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego, wizytę w placówce banku lub na poczcie. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru, Klient otrzymuje mailem numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Life+ Sp. z o.o. zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania wysyłki.
Przelewem online (BLIK, e-przelewy, portfele elektroniczne Apple Pay i Google Pay) za pośrednictwem zewnętrznego sytemu płatności imoje, obsługiwanego przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach. Opcja zapłaty przelewem online jest dostępna we wszystkich kategoriach produktowych.
Kartą płatniczą (Visa, Mastercard) za pośrednictwem zewnętrznego sytemu płatności imoje, obsługiwanego przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach – każda transakcja płatności kartą jest autoryzowana w sposób bezpieczny. Z chwilą potwierdzenia dokonania płatności, zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania wysyłki.
W przypadku niektórych rodzajów asortymentu, sklep.life-plus.pl zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez wyłączenie wybranych opcji płatności na stronie.
Towar zostaje wysłany w maksymalnie do trzeciego dnia roboczego dniu po jego zamówieniu, a czas realizacji zamówienia łącznie z przesyłką wynosi od 2 do 10 dni. Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy, kontaktujemy się z Kupującym, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia. Należy pamiętać, iż termin otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy. W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się dodatkowo o czas realizacji przelewu, w przypadku płatności kartą, o czas autoryzacji płatności przez zewnętrzny system płatniczy. Przesyłki są dostarczane Pocztą Polską zazwyczaj w ciągu 2 – 5 dni, firmą kurierską – zazwyczaj następnego dnia roboczego po dokonaniu wysyłki z naszego magazynu.
Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Sklep ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia (rękojmia) i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili. Koniec terminu przedawnienia przypada na ostatni dzień roku kalendarzowego.
W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Klient ma prawo żądać:
naprawy towaru,
wymiany towaru na nowy,
obniżenia ceny,
odstąpienia od umowy w przypadku istotnego braku zgodności.
W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym rodzaj niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na adres: Life+ Sp. z o.o., ul. Artwińskiego 24/1, 25-734 Kielce, zarejestrowany po wcześniejszym zarejestrowaniu reklamacji elektronicznie poprzez e-mail/pisemnie na adres: Life+ Sp. z o.o., ul. Artwińskiego 24/1, 25-734 Kielce/telefonicznie pod nr tel (+48) 41 343 71 24.
Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia niezgodności towaru z umową. Za dzień zgłoszenia reklamacji uznaje się dzień dostarczenia reklamowanego produktu do Life+ Sp. z o.o. wraz z określeniem zgłaszanej wady oraz określeniem żądania Klienta. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione.
W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi sklep. Warunkiem przyjęcia przesyłki zwrotnej przez magazyn jest nadanie paczki z dopiskiem REKLAMACJA i złożenie formularza na stronie. Przesyłki, bez dopisku REKLAMACJA, nie będą przyjmowane przez nasz magazyn.
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1796.) Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówionego produktu. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klienta zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klienta nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanych produktów lub dostarczenia dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt, na adres: Life+ Sp. z o.o., ul. Artwińskiego 24/1, 25-734 Kielce. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub plomby (taśmy) są zerwane należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklep.life-plus.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu.
Sklep sklep.life-plus.pl zastrzega sobie prawo do odmowy zrealizowania zamówienia w sytuacji, kiedy historia współpracy podważa wiarygodność i rzetelność Klienta.
Administratorem bazy danych osobowych przekazywanych przez Klientów sklepu internetowego sklep.life-plus.pl w związku z zakupami jest "LIFE +" Sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach przy ul. Artwińskiego 24/1 (25-734). Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji umów sprzedaży, w zawiązku z tym mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do Klienta oraz, w przypadku zakupów na raty, instytucjom kredytującym zakup. Klienci mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania. Dane są przekazywane dobrowolnie. Każdy Klient może zażądać usunięcia jego danych osobowych poprzez wysłanie wiadomości za pośrednictwem wiadomości email na adres iod@life-plus.pl
Klient dokonujący zakupu w sklepie wyraża zgodę na przekazanie swojego adresu e – mail do "LIFE +" Sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach przy ul. Artwińskiego 24/1 (25-734) oraz na przetwarzanie przez sklep.life-plus.pl danych osobowych Klienta w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w sklepie sklep.life-plus.pl (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997).
Regulamin określa zasady zakupów w sklepie sklep.life-plus.pl. Złożenie i potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.